neděle, srpna 21, 2005

O kachnách, raccích a jiných bytostech

Tarkish je stále ve Švýcarsku, ne že bych ji postrádala, ale docela ji postrádám;-). Mohla by se už pomalu vrátit a dodělat polovodiče pro Přibíka...

Viděla jsem dneska svého bývalého mistra. Zážitek. Když jsem odjížděla, byla nádherná bouřka. Jela jsem kolem Vltavy a byly tam zase kachny a zase rackové. Nechtěla bych být ani rackem. Když tam tak sedí v dešti. Ne že by ten déšť nebyl suprovej, ale po pěti minutách začne lézt nejen na nervy, ale i za krk nebo promočí boty. Nic moc. A rackovi zmáčí peří. Nemá se kam schovat! Tak aspoň řve na kachny.
Je lepší být rackem, nebo kachnou? Volila bych možnost A. Nelovili by mě lovecký psi na zkouškách a mohla bych řvát na kachny. I v noci. A nesledovala by mě žádná policie. A neumírala bych následkem toho, že bych sežrala moc čerstvýho pečiva, co by mi házeli lidi! Lidi jsou někdy tak divně hloupí...

Přišlo mi dnes asi dvacet smsek typu: Vážení, vzhledem k tomu, že nám T-Mobile umožnil v těchto dnech posílání SMS zdarma a vzhledem k lakotě mně vlastní, si Vám dovoluji popřát krásné prožití vánočních svátků, bohatého Ježíška, všechno nejlepší do nového roku... následně pak veselé Velikonoce a samozřejmě gratuluju k Vašim příštím narozeninám a jmeninám... Tak si to laskavě pamatujte, bo za to u utrácet nebudu...! Přeju pěkný den, večer a ráno...

Síť je přetížená. Doručenky nechodí. Lidi píšou jen proto, že je to zadarmo. Pár takových jsem už poslala do hajzlu. Sebe jsem do hajzlu neposlala, i když taky píšu jen proto, že je to zadarmo. Ale neřekla bych, že to byla ztráta času.
T-Mobile ví, jak potěšit.

VyVolení jsou ode dneška VeVile. Úchylnej pořad.
"... Tak pojď k nám, ty VyVolená!..." koho mi to jen připomnělo?
Koukaj se na to lidi proto, že chtějí poznat skutečnou Truman show? Koukají se na to, protože jsou blbci?
Co znamená slovo "úroveň"? Máma viděla kousek pořadu a komentovala je smrští znechuceně znějících slov. Já jsem se bavila nad hloupostí některých soutěžících. Generační rozdíl?
Ano.

Sahali jste někdy na neonový nápis KFC? Zážitek na celý život. A občas vám při tom dokonce i někdo zamává;-) Ale nechoďte tam jen kvůli tomu! Taky by se vám mohlo stát, že vám zavřou kasu zrovna v momentě, kdy si u ní chcete objednat...

Nejezte před spaním chleba s cibulí!

Žádné komentáře: