úterý, srpna 16, 2005

Epizoda III po čtvrté

Měli pravdu! (že se tomu divím...) Jakmile má člověk svůj blog, je jím strašen i ve snech! Co naplat! Tak píšu...

Milan mě dneska vehnal do záhuby, když mě poslal napřed do kina. Nastoupila jsem do vagónu, který byl zaplněn nějakými neznámými (což už samo o sobě je divné) šermíři. Samozřejmě přeháním, nebyl zaplněn. Vlastně tam byli jen dva lidé, ale mě to bohatě stačilo. Dívka s obouručákem a s plátovými rukavicemi vysvětlovala chlapci s tesákem a obojkem na krku, jak "teď by fakt ten revizor moh přijít, to teda jo. Bych mu vysvětlila, že ten lístek vopravdu nemám!"...

Jediní osmiletí chlapci zřejmě vědí, co se má dělat s lístky na Epizodu III...
V Ládví mají malé sály. Ale stejně to byl "jeden z těch největších, co tu maj, fakt!" Bylo to takové rodinné setkání u Hvězdných Válek... ehm:-)
Až se vy někdy takhle sejdete, nezapomeňte se "chovat kulturně"! Jak se chová kulturně? Koho mám kulturně pochovat? Jaký náhrobek bude náležet takovému kulturně pochovanému člověku?
Neumřeli jsme.
Ani Anakin neumřel. I když byl už poněkolikáté upálen. Je to čaroděj.

Nikdy nečtěte amatérský překlad Harryho Pottera! Varuju vás pod hrozbou jinxování!

Žádné komentáře: