pátek, prosince 19, 2008

Předvánoční

Všude kolem jsou Vánoce, jenom u mě ne. Jako uvnitř. Ať se snažím, jak se snažím. Ale třeba to přijde po návratu domů na svátky, což má být dnes večer. Věřili byste, že se mi tam vůbec nechce? Asi věřili. Mám pocit, že poslední dobou před odchodem z domu jsem si stěžovala víc než dost. A musím přiznat, že bydlení jinde je dobrá věc. (I Elliotovi se to zamlouvá, maj ho tam všichni rádi - snad možná víc než doma.)
Ale tak jako instinktivně se na Vánoce těším. Dneska se mi ale zdál takovej vysoce depresivní sen o tom, že jsem přijela zpátky domů a tam mě najednou nikdo nechtěl a všechno to bylo plný bezmoci a byly tam jako zástupné symboly vypálené svíčky. Doufám, že ve skutečnosti to prožijeme nějak líp... (budu nakládat hermelíny a dělat kokosové kuličky, jako každej rok... jo, na to se těším:-)).
Takže Vánoce. Už zase. Jak se těšíte? Co pro vás Vánoce znamenají? U nás doma to nebývá nijak silně vyhrocené - nějakej ten stres v tom je, ale nikdo se kvůil svátkům nestaví na hlavu, takže já mám Vánoce u nás doma ráda. Většinou jsou to příjemný dny s rodinou - a když tak o tom uvažuju, nechtěla bych svátky trávit jinde ani jinak - i když pak už se, myslím, zase budu těšit, až po Novém roce odjedu:-).

1 komentář:

Johnak řekl(a)...

Ja se na svátky docela těším. Žádný stres prakticky není, máma má ráda všechno připraveno dlouho dopředu. Jsou to takové příjemně strávené chvíle s rodinou. A taky se hodně těším na to volno. Včera jsem byl ve škole naposled a příště jdu až 5. ledna, což je výborné.