úterý, října 04, 2005

Přeludy

Tak škola vypadá jako docela dobrej podnik. Zatím to vypadá, že ani kvůli zápočtu tam nebudeme muset chodit. Pokud napíšeme test, hodiny matematiky nemusíme vůbec navštěvovat. No jo, vysoká škola, začínám si zvykat. Rozhodně to ale je příjemné zvykání.
Našla jsem si snad i nové kamarády. Ve škole? To není možné;-). Jen týdení kurz s praxí mě štve. Mám se celý týden koukat na lidi, jak učí a nemoct říct slovo? To bude po měsíci práce na škole docela problém. Ale... musím se holt učit i ovládat.

Přeludy existují. Jeden z nich se dnes objevil. Krátce, ale objevil. Byla jsem ráda.

Icq dnes zlobí o něco méně. Asi jsem byla hodnější, nebo tak. No, nevím. Každopádně jsem docela ráda, domluvila se spousta věcí, hlavně těch, které už měly být dávno hotové. Takže vlastně... ano, ano... úspěšný den:-)

Žádné komentáře: