neděle, října 02, 2005

Kdo má pořád vymýšlet názvy?

Tak je mi zas fajn. Lidi pomůžou, když je opravdu krize. Ale to, co bylo ve čtvrtek večer bych nerada opakovala.
Zítra škola. Nechci tam a není to ani zas tak moc divný. Můžu učit už teď, tak k čemu vejška? No... nevadí... ráno V 8:55 hurá na osobnostní a sociální výchovu.

A co jinak? Co jinak...
Něco mi zase došlo. Že bát se nemá smysl. Že lpět na něčem úžasném a světoborném taky ne. Život je takovej a my nemůžeme očekávat, že stav euforie, zamilovanosti a představy něčeho opravdového nám vydrží celý život. Protože někteří lidé to prostě cítí jinak a ať to bylo krátké, bylo to hezké a skončilo to. A jiné věci můžou začít, je přece na čase jít dál. Konečně to tak doopravdy cítím. Osvobozující pocit.

Co mě štve je icq. Je to na zabití. Sebe.
A nemůžu a nemůžu se znovu nalogovat. Co mi tím jenom chce naznačit?...;-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

gratuluji :-) - jen mě štve, že mě to nejde tak snadno jako tobě.... :-)