neděle, září 11, 2005

Sinusoida

Vypadá to na celkem nadějný začátek. Nebo možná na celkem nadějné pokračování. Jenže pokračování musí mít někde začátek a na ten náš bych občas raději zapomněla. Čili snad raději začátek.
Bylo nám dobře. Ne krásně nebo úžasně, jak by se od této situace možná v počátcích vztahu dalo očekávat, ale rozhodně se ukázalo hodně věcí a já jsem ráda. Měla jsem čas o tom přemýšlet. Měla jsem čas uvědomit si, co se vlastně děje. A měla jsem čas srovnat si situaci.
Situace je taková, že lidi jsou kurvy.
Vím to, jen nevím, jak se s tím srovnat. A je mi to líto.
Je mi líto, že přemejšlím o praktickejch stránkách věci. Ne o morálce.
Jsem sobeckej, hnusnej a opovrženíhodnej člověk.
A ještě stále nevím, jak to rozhodnout.

Ale stále to nic nemění na faktu, že jsem o víkendu byla víceméně spokojená. Měli jsme na sebe čas, bylo to hezký. Pár výbuchů hoďme stranou, dopadlo to fakt úspěšně.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pár výbuchů hoďmě stranou?????? Pomýšlíš na sebedestrukci a chceš sebou nechat zmítat expolze? ;-)

Markéta řekl(a)...

ten jehož nesmíme jmenovat: A co když to byly jeho výbuchy? Hm?;-)

Anonymní řekl(a)...

No opět zůstávám nepochopen, ale člověk si zvykne :-) To byla (rádoby)vtipná narážka na překlep, který by mohl poznamenat význam věty.... :-d