pondělí, dubna 20, 2015

Nejlepší novinky

Bez Brandnooz boxu bych spoustu věcí neobjevila. Některé by mě asi ani nemrzely, ale některé velice. Co se mě týče, tady je shrnutí toho nejlepšího...

Chio Pop Corners ***

Já mám prostě ty chipsy a jiné chřoupací věci hrozně ráda a jsem v tom nepoučitelná. Pop corners jsou kombinací chipsů a popcornu, nejsou přesolené a tím, že jsou z kukuřice, třeba i míň tučné. Říkám třeba, protože jsem to radši nezkoumala a nechci přijít o iluze :-). (Srpnový box 2014)



Beef Jerky ****

Jerky nejsou žádná novinka. Je to sušené maso na spoustu různých způsobů. Osobně mám nejradši originální příchuť. Měla jsem v boxu teriyaki a moc mi nejela, ale jinak všechny, co jsem kdy ochutnala. Kdo má sušené maso rád, Jerky nezklame. (Zářiový box 2014)


Zeleninové těstoviny Perfect pasta *****
Tak tohle je naprosto neodmyslitelně objev roku. Byla jsem z nich úplně nadšená, chuť je super (podobně jako rýžové těstoviny) a skoro žádné kalorie... Stojí v obchodech hodně peněz a je toho málo - dávka tak pro jednoho a kousek člověka, ale stojí to za to. Čas od času tedy. :) (Listopadový box 2014)


Emco mysli na zdraví - jemné ovesné vločky s oříšky a karamelem ****
No... já mám vločky ráda a tady je ta příchuť taková jemňounká, jako kombinace bezvadné. Stejně jako jakékoliv musli to je hodně energetické, ale stejně jakékoliv sypané (nezapékané) musli ne zase přemrštěně. A zasytí i poměrně malé množství. I když jak koho, že :) (Listopadový box 2014)





Brusinky - kompot Kand ***
Já brusinky prostě miluju. Nemůžu je sem nedat, v tomhle kompotu byly obzvlášť super a obzvlášť rychle zmizely. (Prosincový box 2014)


Kokosové mléko Alpro *****
Tohle mléko mě naprosto uchvátilo. Chuť je skvělá, škoda, že se neprodává v malých baleních s brčkem, stejně jako jsme ho dostali v boxu. Fakt vynikající. (Lednový box 2015)


Sojová omáčka Kikkoman ****
K takovéhle sojové omáčce bych se sama určitě nedopracovala, měla jsem z ní radost. Je to stejná, jakou dávají k running sushi (snad všude, kde jsem zatím byla) a chuť je výborná. Do rýže, k rybám... super. (Lednový box 2015)

Tuty Tomato&Oliva ****
Další z řady super slaných dobrot. Tyhle bych dala chuťově určitě na první místo. (Lednový box 2015)


Emco ovocné tyčinky ****
Opět dávám zdravou věc vhodnou ke sportu, ale tyhle mi i fakt chutnaly. Měla jsem malinové a na základě toho jsem si pak objednala i grepové. Malinové jsou o hodně lepší, ale i grepové super. Ideální po nějakém běhu, při delší chůzi, po cvičení apod. Ale i jako chuťovka. Jsou maličké, takže z nich nikdo nemusí mít výčitky. (Únorový box 2015)


Kotányi Tomato mix ****
Skvělé "koření". Já dávala do těstovin, do zapečených brambor, brokolice. Je to slané, ale je z toho to rajče opravdu cítit. Z mé strany nadšení! (Únorový box 2015)


Kytl Syrob *****
Tenhle sirup nemá chybu. Fakt nemá. Je super jako šťáva studený, ale dá se zalít horkou vodou a je nad všechny čaje. Mám mátovou příchuť a je to parádně osvěžující, až dojde, určitě plánuju koupit zase. Je chuťově bezkonkurenční (žádné sirupy Yo a podobné na to nemají). (Únorový box 2015)

Schwartau Extra malina ***
Ne že bych ujížděla na malinách (dávno ne!!!), ale tahle marmeláda (džem?) je taky bezvadný, stejně jako ty malinové tyčinky. Myslím, že od doby, kdy jsem tuhle značku objevila, už nekupuju jinou. Doporučuju. ALE pokud nemáte rádi zrníčka, tak radši jinou příchuť, mně zrníčka vůbec nevadí, naopak. A jsou zdravé. (Březnový box 2015)


Postupně budu přidávat další. Kdyby měl náááhodou někdo chuť objednat si Brandnooz box, dejte mi vědět :)

Žádné komentáře: