sobota, května 23, 2015

Kavárny vol. 2

Pořád ještě píšu a nerada píšu doma. Znamená to, že chodím po kavárnách a stále objevuju nové. Tady jsou:

Cukrárna a kavárna Emil Gaigher na Nuselské (kousek nad náměstím Bratří Synků) mě zaujala zvenku, že tam měli posezení, výběr zákusků a hlavně to bylo poměrně blízko, tak jsem se tam jedno odpoledne zastavila.
Obrovským plusem jsou ceny, které údajně nebudou stoupat. Kafe i velký a nápaditý výběr zákusků za pár korun. Nevýhodou je chladnější prostředí, zvenku to nevypadá, ale uvnitř je to takové sterilní.


Kolem kavárny Ňáký kafé v ulici Na Zámecké (u Otakarovy) jsem také často chodila domů, tak jsem se uvnitř jednou zastavila. Bylo pěkně a já bych si sedla na zahrádku, ale bohužel ji zrovna opravovali. Můj první dojem byl spíš negativní, uvnitř je to víc hospoda / bar než kavárna. Na můj vkus hodně tmavé, kouří se tam... Výběr nic extra, ale dala jsem si tvarohový koláč s čokoládou a ten byl teda exkluzivní a kafe mají taky super.


 


Kavárna Prostě kafe mě zaujala výběrem zákusků se zajímavými příchutěmi, dala jsem si mangový dort. Navíc je to menší útulná kavárna v poměrně klidné části Kodaňské. Ceny rozumné, někdy bych se ráda vrátila na další ochutnávku, zvlášť protože už vytáhli i malou zahrádku před vchod.




Výborná kavárna (a vine shop), kolem které jsem šla z práce aspoň desetkrát, ale nevšimla jsem si jí, je Barriqáda ve Vršovicích na Moskevské. Prostředí moc příjemné (světlé s velkými okny), ceny rozumné, moc fajn obsluha a výborné chuťově - jak kafe, tak zákusky. Také konečně trochu nápadu v těch dortech... dala jsem si broskvový koláč s rebarborou a byl super!








Moc se mi líbila kavárna Pasta&Caffe u Botanické zahrady na Albertově. Domácí těstoviny a ceny jídel naprosto super. Byli jsme tam jen na polívce a kafi s pana cotou, ale určitě se tam zastavím někdy na oběd.

 

Na kavárnu (espresso & vine bar) Barbatella nahoře na Korunní jsem narazila úplnou náhodou. Kolem je těch kaváren víc, ale tahle mě zaujala už zvenku. Mají nějaké zákusky, nově výbornou pistáciovou zmrzlinu a moc příjemnou obsluhu. Také mají pár židliček venku na sezení, ale tam už to tak klidné prostředí není, tak jsem radši seděla uvnitř. Kafe dobré, ceny spíš trochu vyšší, ale to se dá pochopit vzhledem k umístění a typu kavárny. Příjemný interiér, i příbory měli s názvem :).


Zatím nepřekonaná kavárna co se chutí týče je Break&cake na Albertově. Jestli bych měla vybrat a doporučit jednu, bude to tahle. Mají zajímavé a nové věci a přitom si jich skoro nikdo nevšimne. Velmi příjemná obsluha, ceny odpovídající. Já měla matcha latté, které bylo naprosto dokonalé a mandlový cheesecake, který byl zatím také nejlepší. Vyzvídala jsem, kde ho dělali a co do něj přidali, ale nedozvěděla jsem se. Škoda. Prostředí je příjemné, akorát trochu maličké.




To je zatím vše... ještě mám v plánu nějaké další kavárny a cukrárny, kolem kterých občas procházím. Např.: Králíka v rádiu, Retro cukrárnu, Kafé a kakao a Café Jen. Pokud máte nějaké další tipy, sem s nimi! Ráda bych narazila na nějakou klidnou kavárnu se zahrádkou a s originálním výběrem v menu :)

Žádné komentáře: