úterý, listopadu 25, 2008

Naše "milovaná" fakulta

Takže - můžete si klidně přečíst tenhle článek. Ale nevěřte při tom odstavci, že to není pravda. Pedagogická fakulta skutečně NEMÁ peníze na výplaty. A co je na tom nejvtipnější, je návrh, který jsem slyšela včera: prý by se studenti měli složit na platy učitelům. Je to návrh, možná to bylo jen tak vyslovený mezi řečí někým, koho lidi poslouchaj... Samozřejmě to nemůže projít, ale - já teda nevím - už jen ten samotnej fakt, že tohle někoho napadne, že tohle přijde mezi lidi - na mě působí jako jasnej důkaz toho, jak je ten celej systém postavenej úplně a dočista na hlavu.
A samozřejmě s tím souvisí ta stipendia. Ne, už s tím doopravdy nepočítám, ale pořád ještě nemám jistotu. 21.11. to mělo být na nástěnce i na stránkách školy. Posunulo se to do 25., tedy do dneška. Ani dnes nikde nic. Fakulta opět tvrdí, že na stipendia jsou peníze vyčleněné, na druhou stranu je zde ale tvrzení, že 1) stipendia budou "pozdržena", 2) počet udělených stipendií bude značně nižší.

Pořád se mi někdo diví, že se proklínám, že jsem nezačala studovat v Hradci nebo v Plzni?

Myslíte si, že to může být JEŠTĚ horší?

1 komentář:

Gwen řekl(a)...

Může.. ten návrh projde a ty se na ty výplaty budeš skládat...