neděle, března 05, 2006

- - - neděle - - -

Dokopala jsem se dát si dopořádku věci do školy. Zahrála jsem si na piánko, dodělala koláž, zodpovědně si od sestry půjčila flétnu a vytiskla si tři stránky o fonetické transkripci a tvorbě hlásek. Referát na psychologii ještě chybí... ale... ten bude stejně až ve čtvrtek.

Spala jsem od jedenácti do desíti. Dospala jsem uplynulý týden a hlavně ples. Vzbudila jsem se s optimistickou náladou. Jsem vybuzená, na rozchod kašlu, žiju. Najednou mě napadá tisíc důvodů, proč je skvělý, že to skončilo jak to skončilo (no zas tak dramaticky to neberte, žádný konec všeho, hra je stále rozehrána!). Jsem volná a svolná. Co by ne, očekávám desítky návrhů! :-D.

Těhotenství si užívám maximálně. Nejlepší by bylo, kdyby se mi narodil syn. Dát synovi jméno Natálka by už stálo za to. Prý většina lidí touží po tom mít syna, ne dceru. Pak když se tak stane, chlapci jsou protežováni a chudinky holčičky, které to beztak mají těžší, to kvůli bratříčkům mají těžší ještě víc. Tomu se říká spravedlnost. Proto chlapy už od narození nenávidím...

Žádné komentáře: