pátek, února 17, 2006

Co znamená... věřit

O něco se snažíte. Půlrok věnujete čas něčemu, čemu věříte. Snažíte se věřit. Že to něco znamená, že to všechno nebude na hovno, že... to stojí za to.

Důvěra... jen jsem se snažila, tak promiň, že se všechno posralo protože jsem si myslela, že už můžu bejt upřímná. Půl roku - copak je to málo? Mám dělat, že jsme spolu tejden? Mám bejt opatrná a volit slova jen proto, aby se náhodou něco nestalo? Zajímalo by mě, k čemu by to bylo dobrý.
Jen... jsem prostě měla dojem, že už na to připravení jsme. Možná nejsme. Možná vůbec na nic.
Mrzí mě to, víš?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Komu není rady - tomu není pomoci.

Milan Pavlíček řekl(a)...

Ano: Nemůžu než souhlasit, i když bychom se možná rozcházeli v otázce toho, kdo potřebuje tu radu a pomoc.