pátek, února 06, 2009

Na Teonas

Dlouho jsem zase nic nenapsala. Tohle může být takové malé pokračování minulého zápisu, navíc fotka pro ty, kteří nenavštěvují Elliotův blog (kde jich je víc!). Na Teonas jsme už měsíc a všechno vypadá, že je v naprostém pořádku. Elliot je tu spokojený, já taky (nevím kdo víc, asi je to střídavé:-)) a zpátky k našim se myslím ani jednomu z nás příliš nechce (ani na víkendy - koneckonců nové věci jsou vždycky lepší - počkejte si, co budu říkat za rok). Fotka je z Elliotova oblíbeného místa na okně s krásným výhledem:


Krom teda toho, že jsem se konečně dostala k upravování fotek a napsání příspěvku, taky jsem dostala stipendium (SLÁVA!). Co s ním udělám, to zatím ještě nevím, teď jsem v té příjemné fázi zvažování. Je to taky o něco víc, než jsem čekala, takže mám radost ve všech směrech. Uvažovala jsem nad tím, že si pořídím velké akvárium s rybičkama, ale to mi bylo zatrhnuto, takže moje rozhodování se teď pozastavuje tady. Ale jak říkám, ještě nevím:-).
Taky jsem si založila účet na Facebooku (slíbila jsem to Johnymu:-/), takže mě můžete najít tam. Ale blog kvůli tomu (na rozdíl od některých) zanedbávat nebudu!

A jinak ve stručnosti: teď se chystám na návštěvu k našim, obejít příbuzenstvo a pak zase domů a psát zbylé věci do školy, bude přihlašování na rozvrh (na to se fakt netěším). Petr pak bude mít státnici a za chviličku po tom nám začne semestr. A pak už brzy bude Scon, tak se na něj všichni přihlašte:-). A tím asi krátký výčet končí a já si jdu zabalit. Ozvu se zase v neděli (možná!:-)).

Žádné komentáře: