pondělí, října 13, 2008

Partnerská očekávávání

Co čekají ženy od mužů:
- "POPO" - posedět, popovídat
- "DUPO" - duševní porozumění

Co čekají muži od žen:
- "UU" - uvařeno, uklizeno
- "OBSTA" - obdiv stále
- "SEZA" - sex kdy se mi zachce

... očekávání ženská bývají na rovině emocionální, očekávání mužská na rovině materiální...

Podle studií prý žena potřebuje na "prohlédnutí si" potenciálního partnera přibližně 20-30 vteřin. Muž minutu až dvě. Žena na tohle první kouknutí přijímá až 90% dojmů, zbylých 10% "doprohlédne" na prvním dalším setkání. Muži to mají v poměru 60% ku 40%. A prý je skutečně naprosto normální, že jako první se muž ženě podívá na prsa, pak hodnotí výšku, postavu a často vlasy. Ženy se dívají nejčastěji na tvář, postavu a na ruce.

Tak co, jak moc to na vás sedí? :-)

5 komentářů:

brokolicový lupič řekl(a)...

při pohledu přímém, nejdříve sleduji obličej, rty a oči, a dále se soustředím na paže,

postavu posuzuji pohledem periferním do čehož jsou zahrnuta i ta prsa.. ne že si hraju na kluka co nečumí na kozy, ale v periferku či zamlženě mám větší cit pro tvary.(!!jsem umělec s velkým R!!)

a zbytek je závislý na situaci... estli čučim na nějakou bouchtu v tramvaji nebo si povídam s někým u stolu.

vyhodnocování předností se posléze nevyhýbám, u prsou jde o tvar(ne pouze velikost) a velikost vístřihu(co je moc to je moc) a tak i s pozadím.


co od ženy čekám nevím, ale je to něco o ochotě a zchopnosti uvažovat novými způsoby.

co ženě dávám je to co mi přebejvá
(což je asi pravda, vlastně docela zajímavá myšlenka.. mě tak teda příde)

Markéta řekl(a)...

Mě zaujalo to, že je běžné, že se ženy dívají na ruce. Já se dívám na ruce hodně - říkala jsem si, že to je nějaký divný. Prý je v tom i to, že na první pohled zkoukneme, jestli chlap náhodou nemá prstýnek (věc, která mě nejdřív vůbec nenapadla:-)).
A jinak na mě asi ty věci sedí, jen z pohledu druhé strany - nikdo po mě ještě nikdy nechtěl mít uvařeno a uklizeno.
Zajímavá myšlenka to je. I fyzicky by to sedělo;-)

Anonymní řekl(a)...

Asi som zena :) ale pri prvom pohlade sa hlavne zameriavam na tvar az potom zvysok postavy. Pri mojej zlej pamati na mena je pre mna tvar hlavnym identifikatorom.

Prsia si clovek obcas aj vsimnut nechce ale slecna s vystrihom neda na vyber ;) zaroven neklamme si - prsia partia k postave ked si ju prehliadam :) Beriem to podobne ako ked si zena obzera pansky zadok. Ale my mame na obdivovanie zadok aj prsia.

S tymi ocakavaniami je to rozne ale tu zverejnene udaje su velmi stereotypne. Potom sa stava, ze chlap caka DUPO a zena reaguje na SEZA :)

Ani to UU sa uz dnes neda cakat. Trefne to vystihla mamina ked povedala, ze jej generacia na to bola zvyknuta a vychovana tak ale dnesna generacia uz razi inu cestu a neprekvapuje ju, ze sme dlhsie v praci miesto varenia vecere.

Takze miesto toho od partnera cakam... partnera :) osobu na ktoru sa mozem vzdy spolahnut ktora mi je oporou rovnako ako ja jej a nejake malichernosti za ktore sa clovek obcas povadi s kamaratmi tuna nemaju taky rozmer pretoze dlhodobo tu osobu milujem nech sa deje co sa deje.

Ruky ruky... neexistejcia prstienku je tiez milna vec tak pozor na to damy. Ktory sudny chlap sa dnes ozeni pri prvej prilezitosti? ;) Ja som zase pocul ale, ze napriklad podla upravy nechtov, ze na vycita ako moc sa ta osoba stara. Co mi pride logicke kedze chlapy maju malo tak vyraznych prvkov o kore sa mozu starat nez zeny.
Minule mi kamaratka povedala, ze mile uz len to ked si balzamujem pery pretoze to napoveda prave starostlivost o seba.

Anonymní řekl(a)...

Je to zvláštní, ale asi na tom všem něco bude. Já teda taky nejprve koukám na ruce. (Ani ne tak koukám jako se snažím je uchopit :) Pro mě hodně znamná když mě kluk vezme za ruku, že se v jeho dlani cítím příjemně, pohodlně a bezpečně.

Dalším aspektem při seznamování se či vybírání partnera (ne že bych to teď potřebovala :) jsou oči. Na ty koukám hned poté. Mám ráda když mi kouká zpříma do očí když se mnou mluví, nemusí pořád, ale občas je dobré.

Je zvláštní že úpravu u muže příliš neposuzuji, snad pouze zápach, na ten jsem citlivá. Lidé v mém okolí říkají že mám citlivější nos než je obvyklé, což je asi hlavním aspektem toho že hodně posuzuji na první "počuch" :D A nejde jen o to zda cítím voňavku nebo pot, ale také o to zda mi ten pot, nebo vůně voní, zda není příliš výrazná a zda není příliš vtíravá. U některých voňavek se stáva že se k ní stačí jednou přiblížit a pak ji cítíte celý den. To mi vadí a nemám to ráda.

Co se týče očekávání, asi to docela platí, i když do UU bych řekla platí až u delších partnerství a to OBSTA mi přijde trošičku přehnané, ale jinak to asi sedí. Ale třeba vařím radši pro někoho než jen pro sebe. To nějak nemám potřebu.

Jo a zajímavost nakonec: Z pozorování a konzultování jsem došla k názoru že většina žen (dívek, paní atd.) touží po tom aby muž poznal sám od sebe že je něco v nepořádku, nebo že se něco děje a ptal se, byl starostlivý.

Takže jedna rada pro ženy: Holky, tohle nemá cenu, dokonce ani náznaky nepomáhají. Je třeba jít a říct mu to. (nebo napsat)

A rada pro pány: Když se vám dívka s něčím svěří, zajímejte se o to, povzbuzujte ji a snažte se jí dát najevo že vás to zajímá a že jste na její straně. To je to co my, jakože křehké pohlaví, potřebujeme a vyžadujeme ;)

...uf, to bylo náročné...ale doufám že vám to pomůže. Mě to pomohlo...konečně jsem to někomu řekla :)

Markéta řekl(a)...

No, obdiv je důležitá věc. Každý má rád obdiv, ocenění. U mě by OBSTA obstál:-). Nebo třeba aspoň OBČA (obdiv často). Ještě lépe to vystihuje OBČIČATILI (obdiv čím častěji, tím líp:-)).