úterý, června 10, 2008

nervy na odchodu

... tak si tak otevřu ten mail, abych se dozvěděla výsledky zkoušky, je tam pár odstavců a pak nadpis PROSPĚLI a asi dvacet jmen. No - a hádejte co. Moje tam není. ALE! Je tam totiž napsáno "Zelezna". Žádnou Železnou neznám. Ani Zeleznou. Ostatní jména jsou mi všechna povědomá. Zajímalo by mě, fakt by mě to zajímalo - a mám skoro akutní potřebu to vědět - jestli se ten *** jenom překoukl, nebo je fakt nějaká holka, která se jmenuje Železná a je z nějakého úplně jiného ročníku (mezi těma asi pěti, které tam byly a které jsem neznala jménem).
... Jestli ano, jdu rovnou skočit z mostu.

Edit: právě jsem prožila opravdu hodně ošlivých šest hodin. A víte, co mi napsal???
"jojo, napsala jste. LJ"

To mi teda přijde jako velmi, velmi nedostačující reakce, na mých šest hodin utrpení! A to ještě bude ústní část... No nic, je to v kapse (teda - to horší). Gratulace přijímám i poštou.

Žádné komentáře: