sobota, června 24, 2006

MHD (část druhá)

Potřebovala jsem nutně nastoupit do tramvaje číslo 24 na Můstku, odhodlána dojet až do Nuslí, když jsem si všimla nápadného člověka. Byl to předpokládám muž a velmi očividně se mi připletl na zastávce do cesty, zakroutila jsem hlavou stylem "to je ale hrůza, některý lidi neumí chodit", podívala se na plánovaný příjezd mé tramvaje a čekala. Po chvíli mi došlo, že pán v bílém triku, černých kalhotách a s nápadně velkým břichem stojí vedle mě. Udělala jsem pár kroků pryč. Z hrůzou jsem zjišťovala, že mě následuje. Přijela tramvaj číslo 9. Muž vypadal připraven nastoupit, pak si to však rozmyslel a čekal dál. Zopakovala jsem pokus s přemístěním se jinam, opět mě následoval. Viděla jsem přijíždět mou tramvaj, šla jsem až na konec zastávky, nastoupila do posledních dveří a celou tramvají, kolem mnoha prázdných sedadel jsem se dostala do přední části, kde jsem se usadila a doufala, že tím tohle nepříjemné setkání končí. Bohužel. Také prošel celou tramvají za mnou a posadil se velmi blízko ke mně. Nedocházelo mi, co tím sleduje, když mě sleduje. Všude bylo tolik lidí - bude čekat, až vystoupím? Zabořila jsem svůj pohled do mobilu a napsala neznámému adresátovi: "sleduje mě v tramvaji hnusnej, tlustej chlap, kdyby to byl aspoň nějakej fešák, abych se mohla rovnat Rebece..."
Tramvaj dojela na zastávku. Muž vzal svůj velký černý batoh a vypadal, že vystoupí. Na poslední chvíli si to rozmyslel. Na druhé zastávce se opět připravoval k odchodu a po dlouhém váhání nakonec vystoupil. Ještě stál u dveří a váhal, zda se nemá vrátit, naštěstí se pak dveře zavřely a já si mohla jenom oddechnout úlevou. Byl fakt hrozně ošklivej...

Žádné komentáře: