čtvrtek, května 06, 2010

Lukáš

Tak ne Godot... Lukáš je to :). Kdybych se svým minulým příspěvkem počkala aspoň půl hodiny, už bych ho nemusela psát. Někdo zjevně zapomněl mě informovat, že sestra už je v porodnici, takže jsem neměla ani tušení, že můj čtvrtý synovec je už na světě! Přesně v termínu, jak to má být. Je... no... kouzelný. Jsem zvědavá, nakolik se s jeho příchodem změní můj život. U jeho staršího bratra to byla změna naprosto zásadní.


Víte, je to zvláštní. Při sestřině prvním těhotenství jsem byla doma. Viděla jsem celý jeho průběh, teď už bydlím přes rok někde jinde a najednou na světě její druhý syn a já si skoro nepamatuju, co se v průběhu těch devíti měsíců dělo. Ale je to krásný. Oba jsou zdraví, spokojení a moc se těší domů. A já jsem hrdá teta :)

1 komentář:

Gwen řekl(a)...

Tak gratuluju...teti...